mandag den 13. juni 2016

Jeg er blevet FARMOR


Den 26.05.2016 blev jeg farmor til lille Ella.

De unge mennesker fortalte os nyheden med et krus.

Ella på hendes første dag i verden.

Strikket har jeg selvfølgelig. Ja måske vil nogen sige er jeg er gået lidt amok. 
Måske, men det er bare så hyggeligt at strikke til det bette pus.
Straks vi fik nyheden om at vi skulle være bedsteforældre slog jeg op på pindene. 
Det er indtil nu blevet til 

Trøje og hue


Endnu en kjole. Denne med løs krave

Djævlehue, ja faktisk flere af slagsen



De kæreste bukser

Et par ballonbukser blev det også til





En dragt med lommer



Ella putter i varmen under silketæppet.


Detaljer om hver enkelt projekt kan du se ved at trykke på linket under billederne.


























14 kommentarer:

  1. Tillykke med Ella og den nye titel ��
    Sikke mange skønne ting du har strikket ����
    Kan godt forstå du ikke kan lade være ��
    Strikke selv baby ting, som ender i en sæk på loftet ��

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit lille nye barnebarn, det er bare det dejligste. Det må være den bedst klædte lille pige, hvor har du lavet mange fine ting. Dejligt at se dig her igen.
    Ha en fortsat god sommer med den lille nye baby.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marianne. Også god sommer til dig og dine..

      Slet
  3. Tillykke med barnebarnet.

    Sikke en masse du har strikket til hende

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja lidt er det da blevet til på de godt ni måneder jeg har været i gang til hende.. ;))

      Slet
  4. Stort til lykke. Jeg glæder mig til første barnebarn dukker op.
    Sikke mange fine og lækre ting, du har lavet til hende. Hun - og hendes forældre er heldige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså bare stort når ens børn får børn.

      Slet
  5. Tillykke også her. Og sikke da en skøn samling strik!
    Hun ser ualmindeligt godt tilfreds ud.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med lille Ella. Hvor er det fint al dit babystrik:-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med titlen og den søde lille Ella.
    Sikke du har været flittig - det ser ud til, at "nogen" har afsløret kønnet en god del i forvejen ;-)
    Det er søde og brugbare ting, den lille familie har fået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Conny. Der gik ikke mange uger før vi vidste at der kom en lille pige.

      Slet
  8. Tillykke.
    Jeg tror også jeg går amok med pinde og garn, den dag en af mine annoncerer forøgelse af familien :)

    SvarSlet